|
Ons bedrijf is actief in de branche van de dienstencheques. We gaan prat op ons innovatief managementbeleid. Dat is voornamelijk gebaseerd op de zelfstandigheid en verantwoordelijkheid van onze medewerkers!
Welke rol speel jij?
Als referentiepersoon bij Azaé verzorg je het operationeel beheer van je team van huishoudhulpen (tot zeventig personen). Je wordt hun coach en moet ze kunnen leiden, raad geven en helpen. Je motiveert en ondersteunt je team: een hele uitdaging!
Als lid van het Azaé-team geniet je van een voordelig salarispakket! Onder andere:

Maaltijdcheques

DKV-verzekering

Loonbarema categorie 3

Gsm-abonnement

Adaptieve en evolutieve loonmatrix
Wat zijn je taken?
- Je huishoudhulpen relationele hulp bieden
- De klanten verwelkomen en advies geven en de commerciële opvolging van hun aanvragen verzorgen
- Samenwerken met onze sociale partners
- De administratieve opvolging verzorgen (de planning van je team, het beheer van dienstencheques...)
Heb jij de vereiste vaardigheden?
Dit verwachten we van jou:
- Je hebt minstens een diploma van de middelbare school
- Je kunt goed overweg met Microsoft Office (Word, Excel...)
- Je schrijft foutloos
- Je hebt kennis van sociaal recht
- Je kunt een team aansturen
Hoe ziet het ideale profiel eruit?
Dit verwachten we van jou:
- Je hebt sterke sociale vaardigheden en bent goed in coaching
- Je hebt een luisterend oor voor anderen en hun behoeften
- Je geeft onze partners een positief beeld van ons bedrijf en wat we doen
- Je laat mensen samenwerken om zo de onderlinge banden tussen personen te versterken
- Je bent zelfstandig, creatief en assertief
- Je bent heel punctueel op administratief vlak